» Cum cumpăr?

Cumpararea

Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:

In  scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.

1. Datele de identificare (impressum)

Pagina www.wrapmamashop.ro este o pagină comercială (web shop) în proprietatea şi sub responsabilitatea societatii comerciale Wrapmama SRL cu codul unic de înregistrare RO28732855, înregistrat cu nr. J30/584/29.06.2011, având ca activitate principală comerţul cu amânuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet, codul CAEN 4791. Sediu: Cernat, str. Principala nr. 480, jud. Covasna, 527070

Persoana de contact: Sylvester Réka, nr. telefon: 0741098822

 

2. Comanda (Order)

Pentru a comanda puneti produsele dorite in cosul de cumparaturi. După alegerea produselor, puteți să vă înregistrați pe site, sau puteti comanda si fara inregistrare, ca oaspete, folosind optiunea Guest Checkout. De asemenea puteti plasa comenzi telefonic sau in e-mail.Pentru informatii in legatura cu comanda dumneavoastra, sau in legatura cu produse. va rugam sa ne contactati in email, la adresa info@wrapmamashop.ro sau la numărul de telefon +40741098822.

După plasarea comenzii pe site, trebuie să primiți un e-mail în care se confirmă înregistrarea comenzii dumneavoastră în sistem. Aceasta NU este confirmare de comandă. Disponibilitatea produselor și data aproximativă al livrării va fi confirmată telefonic și în e-mail.

În cazul în care comandaţi prin email, precizaţi numele articolului, cantitatea dorită, marimea şi culoarea. Pentru ca articolele să fie livrate, trebuie să ne indicaţi adresa Dvs. exacta cu codul postal şi un număr de telefon de contact. In comanda precizati si modalitatea de plata aleasa. (puteti alege dintre optiunile de mai jos)

Daca dupa plasarea comenzii nu primiti e-mailul de înregistrarea comenzii, trimis in mod automat de sistem dupa ce intra o comanda, inseamna ca comanda nu s-a plasat. Nu se intampla des, dar uneori apar erori in sistem. In acest caz, va rog sa ma contactati ori in e-mail la info@wrapmamashop.ro, ori la telefon- 0741098822.

3. Livrarea (Shipping)

Livrăm pe teritoriul țării cu curier rapid.  Vă vom contacta prin telefon în 24-48 de ore din momentul primirii comenzii, și după confirmarea telefonică vă trimitem și un e-mail de confirmare cu data livrarii,  lista produselor pe care urmeaza să vă livrăm, și contravaloarea exactă al comenzii. Dacă totate produsele sunt pe stoc, coletul va fi expediat în ziua plasarii comenzi sau în următoarea zi de lucru. Coletul va sosi la dumneavoastra in 2-4 zile lucrătoare dupa confirmarea comenzii. Costurile livrării vor apare pe factură, ele fiind suportate de cumpărător, cum urmează:

12 lei în oricare localitate pe teritoriul țării cu GLS
12 în București, cu Fan Courier

Transport gratuit pentru comenzile care depasesc 199 RON!

Livrăm doar pe teritoriul țării.

4. Plata (Payment)

Aveți la dispoziție următoarele metode de plată:

-prin ramburs în cash, la primirea coletului

-sau în avans, cu virament bancar. Pentru plata cu transfer in contul bancar, datele sunt urmatoatele:

Wrapmama SRL

RO58INGB0000999902504310

-OPTIUNE doar pentru BUCURESTI: plata cu cardul la curier. Dacă doriți să optați pentru această modalitate, alegeți transport cu FAN Courier, plata ramburs, și veți plăti la curier, cu cardul.

Va rugam sa nu virati bani in cont inainte de a primi confirmarea noastra telefonică și în e-mail în care vă informăm dacă toate produsele sunt pe stoc! Atentie: plata in avans inseamna trasfer din cont in cont, NU depunere de numerar la ghiseul bancii!

 

5. Factura

Putem să vă trimitem factura prin email, în format PDF, sau împreună cu marfa comandată în colet. Facturile emise nu vor fi semnate şi ştampilate, aceste operaţii materiale nefiind obligatorii potrivit Normelor Metodologice pentru articolul 155 din Codul Fiscal. Din respect pentru mediul inconjurator, va incurajam sa optati pentru factura in format electronic.

 

6. Returnare şi schimb

Pentru a restitui o marfă cumpărată sau pentru a o schimba, vă rog să ne contactaţi. Potrivit legislaţiei actuale, puteţi să returnaţi produsele cumpărate fără invocarea unui motiv, în timp de 14 zile de la data primirii lor. Ne puteţi returna produsele expediindu-le la adresa sediului, in stare intacta si in ambalajul original. Costurile de transport vor fi suportate de clienti. In cazul in care solicitati rambursarea banilor, aceasta se face prin transfer bancar sau cu mandat postal. Menționăm că se va returna doar contravaloarea produselor, fără cheltuielile de livrare.

Ne rezervăm dreptul de a rambursa contravaloarea produsului doar parțial, dacă produsul arată semne de uzură sau este deteriorat.

Pentru produsele comercializate in magazinul nostru primiti garantia oferita de producatori. Daca un produs inca in garantie necesita reparatii sau aveti nevoie de piese de schimb (de ex. un mijloc de purtare), va rugam sa ne contactati.

 

7. Reclamații

Dacă sunt probleme în legătură cu conținutul coletului, vă rugăm să ne contactați în maxim 3 zile lucrătoare după primirea coletului. Vom încerca să rezolvăm problema în cât mai scurt timp posibil.

 

8. Dreptul de retragere

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul  ca, inainte de expirarea perioadei de retragere,  sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

wrapmamashop.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre wrapmamashop.ro in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.

Wrapmamashop.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.


Exercitarea dreptului de retragere

In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata,  wrapmamashop.ro se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract.  Suma va fi returnata prin virament bancar.

Clientul va informa wrapmamashop.ro in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs din contul de client.

9. Anularea comenzilor, refuzul livrării si refuzul coletelor

Comenzile plasate prin intermediul magazinului www.wrapmamashop.ro pot fi anulate prin E-mail sau telefonic pâna în momentul preluării coletelor de către firma de curierat. În momentul procesării comenzii, clientul va primi un E-mail generat automat cu numărul expediției, iar statusul comenzii se va schimba în ”expediat”. Din acest moment comanda nu mai poate fi anulată!

Firma de curierat are obligatia contractuală de a încerca livrarea coletelor de două ori. În cazul în care clientul a fost contactat de către firma de curierat și a refuzat preluarea din alte motive decât ”colet deteriorat”, acesta este obligat conform legislației în vigoare (legea comerțului  electronic: Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008) să achite ca daune și despăgubiri, interese în valoarea de 40 Ron pentru transportul tur-retur. 

www.wrapmamashop.ro administrat de Wrapmama SRL  îsi rezervă dreptul de a limita cantitățile sau de a refuza livrarea unei comenzi fără explicații suplimentare. In aceste cazuri clientul va fi anuntat telefonic sau prin e-mail, iar sumele plătite în avans (transfer bancar sau plata online) vor fi returnate în contul specificat de client, în termen de maxim 14 zile. 

www.wrapmamashop.ro administrat de Wrapmama SRL își rezervă dreptul de a modifica termenele și condițiile generale precum și ale promoțiilor/ofertelor speciale fără o notificare prealabilă a clientului. Se vor aplica termenele și condițiile valabile în momentul finalizării comenzii.  Recomandăm să consultați secțiunea de termene și condiții înainte de a finaliza comanda.

În cazul în care prețul sau unele caracteristici ale produsulul au fost greșit introduse în baza de date a wrapmamashop.ro sau afișate greșit din cauza unor erori, iar livrarea nu a fost efectuată,Wrapmama SRL iși rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul despre eroarea apărută.

8. Protectia datelor personale

Nu vom folosi datele personale ale clientilor nostri in alte scopuri decat cele pentru care ni se comunica: pentru a le contacta si pentru a le expedia comenzile.

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, modificată şi completată, şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Wrapmama SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate.

Clientul are dreptul de a refuza prelucrarea datelor personale şi de a solicita ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, este necesară o cerere scrisă, datată şi semnată la info@wrapmamashop.ro

9. Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului. 

Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.

Forta majora va fi probata conform legii.

10. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre wrapmamashop.ro si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.

11. Frauda

Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului wrapmamashop.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor wrapmamashop.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor wrapmamashop.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.

12. Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

13. Protecţia Consumatorilor (date de contact)

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Covasna

Adresa: Sfântu Gheorghe, str. Gabor Aron nr. 1, cod 520003

Tel.: 0267/312.297

Fax: 0267/318.752

Email: reclamatii.covasna@anpc.ro

www.anpc.gov.ro.

(C) 2016, Wrapmamashop.ro