1. Prima pagina
  2. »
  3. »
  4. »
  5. Mărgele Hama Midi - Fluorescente - 1500 Bucăți

Mărgele Hama Midi - Fluorescente - 1500 Bucăți

(0 recenzii) | Adaugă recenzie
Marca
  • Fluorescente
  • 1 set
Produsul nu mai face parte din oferta noastră
Ai întrebări despre produs?
0741 098 822

Specificaţii

Vărsta recomandată5+ ani

Conținut: 3 planșete mici (pătrat, rotund, stea), 1500 mărgele Hama midi, foaie colorată pentru design, hârtie de călcat, instrucțiuni.
Datorită marei varietăți de planșete și mărgele HAMA, puteți realiza modele superbe din plastic, finalizând design-ul creat prin călcare. Mărgelele colorate, planșetele de diferite forme și mărimi, hârtiile speciale, precum și broșurile cu idei se pot achiziționa în diferite seturi, dar și separat, permitând să vă alegeți exact pachetul potrivit pentru design-ul imaginat.

Realizarea modelelor: 1. Puneți mărgelele, una câte una, pe planșeta cu cuie pentru a crea un model. Vă puteți inspira din ideile noastre sau puteți crea modele noi.
2. Important: din cauza temperaturii, călcatul trebuie efectuat de către un adult! Puneți hârtia de călcat pe modelul realizat. Folosiți un fier de călcat obișnuit pentru a topi mărgelele împreună, creând astfel un design permanent. Hârtia specială are rolul de a proteja fierul de călcat, evitând ca micile cantități de plastic să se depună pe acesta.
Aplicați fierul de călcat pe hârtie pentru doar câteva secunde cu mișcări circulare. Nu țineți fierul de călcat nemișcat, deoarece va deteriora cuiele! Dacă evitați să le ardeți, veți putea folosi planșetele în nenumărate rânduri. Vă recomandăm să călcați o suprafață mai mică pentru testarea temperaturii setate înainte de a călca design-ul întreg.
Nu supraîncălziți mărgelele! După ce aplicați fierul de călcat pentru o scurtă perioadă de timp, culorile mărgelelor vor fi mai clar vizibile prin hârtie, ceea ce înseamnă că ați terminat. Odată călcate, mărgelele nu pot fi utilizate din nou.
3. După ce mărgelele s-au răcit (în 2-5 minute), puteți scoate modelul de pe planșetă.

Recenzii