Cum cumpar unul sau mai multe produse?
Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:
- sa adaugati produsul in cos folosind butonul ok apoi folositi butonul plaseaza comanda si completati campurile necesare - operatiune ce necesita crearea unui cont si logare;
- sa ne trimiteti un e-mail folosind rubrica contact ;
- sau sa sunati la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact.
In scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.
Sus la intrebari
Cum intru in posesia produselor?
- Livrarea se face prin curier rapid.
- Durata obisnuita de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii, daca produsul dorit de dumneavoastra se afla pe stoc.
- Costul livrarii - in cazul coletelor cu o valoare mai mica de 299 RON este de 14 RON, iar comenzile cu valoare mai mare de 299 RON se livrează gratuit
- Oferta "transport gratuit" este valabila pentru toate localitățile din țară
Sus la intrebari
Cum si cand platesc?
Plata se poate face:
- fie in avans, prin banca, in contul nostru, după confirmarea noastră telefonică
- fie plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.
Sus la intrebari
Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?
In momentul de fata nu exista posibilitatea de a achita produsele in rate!
Plata se poate face:
- fie in avans, prin banca, in contul nostru
- fie cu cardul, la plasarea comenzii
- fie plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.
Sus la intrebari
Care este durata de garantie a produselor?
Sus la intrebari
Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?
Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedest a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi reparat-adus la conformitate, gratuit, in termenul prevazut de lege, cu respectare anumitor conditii:
Sus la intrebari
Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?
Pentru evitarea acestui inconvenient, va recomandam sa cititi cu atentie instructiunile de folosire ale produsului, inainte de a fi pus in functiune. Exista riscul pierderii garantiei in urmatoarele cazuri:
- Folosirea produselor in conditii improprii
- Prezenta unor substante chimice, umezeala, temperaturi ridicate sau foarte scazute
- Deficientele de functionare produse prin deteriorarea accidentala sau intentionata a produsului
- Interventia unei persoane neautorizate de catre service-ul producatorului
Sus la intrebari
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Comenzile se pot plasa si telefonic sau prin e-mail, totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.
Sus la intrebari
Se poate modifica ulterior o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati telefonic in cat mai scurt timp si sa precizati numarul si datele comenzii pe care il puteti regasii in e-mail ul de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii.
Sus la intrebari
Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?
In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau contactati-ne telefonic.
Sus la intrebari
Returnarea produselor.Cum procedez?
Costurile implicate cu returnarea produselor care fac obiectul garantiei sunt suportate de catre client. In cazul in care un produs se defecteaza in termenul de garantie contactati-ne telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi coletul.
In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in 10 zile de la data achizitionarii suportand costurile de returnare. De asemenea este indicat sa ne anuntati telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi produsul respectiv.
Conform legislatiei in vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vanzare la distanta, se poate opta pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 in termen de 10 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:
- in limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa in acest sens prin eMail la departamentul de vanzari info@wrapmamashop.ro
- produsele returnate sa nu prezinte urme de folosire, sa fie in stare perfecta de functionare, au ambalajul original si accesoriile in stare perfecta.
- produsul trebuie sa fie insotit de factura si alte acte primite in original.
- Wrapmama SRL va returna clientului contravaloarea produsului in tremen de 30 zile de la data receptionarii retur. Detaliile modalitatii de returnare vor fi stabilite dupa acceptarea produselor in returnare.
- Costurile de transport dus - intors cat si costurile returnarii contravalorii sunt suportate in intregime de catre client. In cazul in care clientul renunta la produse total sau partial aceasta va achita costurile transportului tur-retur chiar si in cazul in care a beneficiat de transport gratuit. Daca costul transportului de returnare este mai mica decat cel al valorii de returnat si clientul a optat pentru transortul cu "plata la destinatie" acest cost se va scade din valoarea de returnat.
- nu se accepta trimiterea produselor catre Wrapmama SRL cu specificarea cererii unui ramburs (contravalorea de returnat). Produsele mai intai vor fi verificate de catre reprezentantii Wrapmama SRL
- in cazul observarii deficientelor in functiune datorita utilizarii sau deficiente in aspectul produsului (urme de folosire, zgarieturi etc) Wrapmama SRL poate conditiona acceptarea returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.
- Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Sus la intrebari